neděle 12. dubna 2015

Novinky únor 2015

NOVINKY ÚNOR 2015

V únoru jsem se trochu rozjela :) Pomohla tomu taky návštěva Tábora, kde jsem opětovně plenila místní Teta drogérii a její super výprodeje dekorativní kosmetiky.


CATRICE rtěnka  - kolekce Viennart
Rtěnka v odstínu CO1 Nude Nouveau je růžovo oranžová barva se zlatými třpytkami. Pro mě je ideální na jaro a léto. Příjemně se nosí, ale její výdrž bych označila jako průměrnou. Vzhledem ke krémovější textuře, která rty nevysušuje, není výdrž nijak překvapující.
Koupeno v drogérii Rossmann za 104,- Kč.



CATRICE- Scented powder
Třpytivý pudr v krásném flakonku. Pudr je vhodný spíš k aplikaci na tělo než  na tvář - aplikace na obličej "pumpičkou" není úplně vhodný. Podr je bílý se stříbrným leskem.
Koupeno v Rossmannu za 129,-Kč.


CATRICE - stíny z limitky Viennart
Stínům jsem jednoduše neodolala a koupila všechny 3. Vrchní lesk byl sice pouze nasprejovaný, ale i tak jsou stíny dost třpytivé. Pěkně drží a pigmentce je až neuvěřitelná. 
C03 Lovely Lace - zlato hnědý stín.
C02 Stunning Stucco- starorůžový stín.
C01 Pearly Plastering - lehce levandulově stříbřitý stín.
Koupeno v Rossmannu za 104,-Kč/kus.

                                 
 


 L'OREAL- La couleur Infaillible
Jedná se o stíny, které josu vlastně slisovaným pigmentem. Přesto jsou až krémové. Pigmentace je velmi silná. Nanáším je většinou plochým štětcem a spíš je "zamačkávám" na víčko.
Mám 2 odtíny:
027 Goldmine - zlatá s velkým množstvím třpytek
002 Hourglass beige - champagne barrva s velkým množstvím třpytek.
Stíny dobře drží a neopadávají (pokud se použije primer). Já pod ně často používám krémové stíny Moontouch od Dermacolu v odstínu 02.
Koupeno v Rossmannu za 100,-Kč/kus.






SEPHORA- stíny Colurful
Dostala jsem je jako narozeninový dárek od Sephory. Sada 3 stínů s menším obsahem (0,8 g), je dobře pigmentovanáý a dopře se s nimi pracuje. Jsou středně krémové a velmi málo prácí. Moje trio obsahuje odstíny:
N 72 Movie Popcorn - vanilkový stín se shimerem.
N 49 Be on the A-list - středně hnědá se shimerem.

N 80 It bag - zrzavě hnědý stín se shimerem.
Barvy se krásně doplňují a budou ideální na cestování.

DERMACOL - Moontouch odstín 6
Pěnovo krémocé stíny od Dermacolu v hnědo šedivém odstínu se stříbrnými třpytkami. Odstín 2 nosím velmi často, a tak jsem chtěla zkusit i tmavší odstín, abych si ověřila jejich výdrž. A musím říct, že nezklamal. Je stejně dobrý jako odstín 2.
Koupeno v drogérii Teta za 30,-Kč.
 
Nádherný vínovo růžovo fialový odstín se silným shimerem. Stíny jsou krásně krémové a silně pigmentované. Velmi dobře se s nimi pracuje a jejich výdrž je skvělá.
Koupeno v Sephoře za 150,-Kč.



 SEPHORA - Colorful long lasting - odstín Addicete to you - Matte
Krásně šedivý matný stín. Stín nepráší a má překvapivě dobrou pigmentaci. Stín je z limitované edice - myslím, že k 50 odstínům šedi.
Koupeno v Sephoře za 150,-Kč.

UMA COSMETICS - 03 diana jones
 Monostín ve středně hnědé barvě s kapičkou šedivé a lehkým shimerem. Stín poměrně práší. Zatím jsou ho použila 3x , a to do ohybu oka, takže o výdrži  toho nemůžu moc napsat. Vzhledem k ceně jsem byla z prodkuktu mile překvapena.
Koupeno v drogérii Teta za 40,-kč.
 
Make-up s rozjasňujícím účinkem. Já mám odstín 50 Natural a bezvadně mi sedí. Pleť je hezky rozzářená bez matného finishem. Krytí je lehká až střední. Výdrž cca 8 hodin. Já ho ale ještě přepudrovávám.
Koupeno v drogérii DM za 299,-Kč.

 

MAYBELLINE - Master precise liquid eyeliner
Další úlovek v mojí honbě z askvělou tekutou linkou ve fixe. Má delší velmi úzký hrot pro vytvoření precizní linky. Barva je sytá a vytéká rovnoměrně. Výdrž je skvělá - drží celý den.
Koupeno v DM za 189,-Kč.
 

SEPHORA - Cream lip stain - odstín 08
Produkt je opravdu trvanlivý - výdrž na rtech cca 5 hodin. Barva je sytá. Odstín jsem ale nevybrala úplně dobře. 08 je sytě střední růžová s růžovo stříbrnými třpytkami. Stain nijak moc rty nevysušuje a třpytky jsou velmi hrubé na rtech.
Koupeno v Sephoře za 120,-Kč.
 

DERMACOL - Duo očních stínů - odstín 01
Ani si nepamatuju, že bych měla někdy stíny od Dermacolu, kromě již tolik vychvalovaných Moontouch  stínů. 1. odstín je růžovo šampaňská. Světlý odstín vhodný pro projasnění. 2. stín je hnědý se zlatými, perlovými a levandulovými kaňkami. Při smíchání vznikne krásná hnědo bronzovo zlatá barva.
Koupeno v drogérii Teta za 170,-Kč.
 

DERMACOL -dlouhotrvající barva na rty v odstínu 6
Dvousložková rtěnka. Z jedné strany barva a z druhé strany pečující balzámek/lesk. Barva je červeno hnědá. Báječná barva k jednoduššímu líčení očí. Ráda jí nosím do práce. 16 hodin opravdu nevydrží , ale 5-6 hodin bez opravování dá naprosto v phodě. Občas jí přetřu jen obyčejným balzámem na rty.
Koupeno v drogérii DM za 189,-Kč.



 TOPSHOP - Highligter v odstínu Horizon
Rozjasňovač v jemně bronzové barvě se zlatými jemnými třpytečkami. V létě se jí chystám používat jako topper na tvářenku. Výdrž je velmi slušná.
Koupeno v Topshop za 399,-Kč.
  
 
TOPSHOP - rtěnka v odstínu Drive
Je hezky krémová, čímž klesá trochu její výdrž, která je jinak dost dobrá. ODstín je tmavší růžová s růžovo fialovými třpytkami. Krásně sladce voní. Pigmentace je velmi dobrá. Obal je kovová v hezké krémové barvě s černými pruhy ve spodní části.
Koupeno v Topshop za 299,-Kč.
 
Moje oblíbené pastelky na rty. Jsou krásně krémově a výživné. Výdrž není až tak zázračná, ale u těchto mi to vůbec necadí. Někomu by mohla vadit vůně. Mě při pomíná vůni shea butter. 
Vzheldem k ceně jsem nakoupila tyto odstíny:
012 Unguilty Pleasure - krásně růžovo červený odstín
013 Magio Magenta - jak už název napovídá, jedná se o magenta barvu
015 Cheeky Cherry - třešňově červená, opravdu sytá
018 Pretty in Fuchsia - zastřeně fuchsiová
020 Flirt natural - nude s kapičkou oranžové
021 Keep in touch - ohnivě červená
Koupeno v drogérii Teta za 40,-Kč/kus.





Žádné komentáře:

Okomentovat