úterý 14. dubna 2015

Novinky březen 2015

NOVINKY BŘEZEN 2015

V březnu jsem se zapojila do kosmetické výzvy - celý měsíc nekoupím žádnou kosmetiku, jen tu která mi dojde. Ano, výzvu jsem úplně nedodržela. Porušila jsem jí až skoro na konci. Neodolala jsme pár novinkám a pár vychytávkám.



Petra lovely hair - štětec na oči basic sada B05
Malý blending bruch vhodný pro přesnější nanášení stínů. Používám ho na ztmavování líčení a na spodní linku. Štětec je jemný a zastřižený na ideální délku.


Petra lovely hair - M51 - Flat top brush na make-up
Tento flat top je první, kteý jsem si pořídila. Dřív jsem používala na nanášení make-upu spíš prsty. Po prvním vyzkoušení jsem už ale nechtěla nic jiného. Ideální na denní použití - člověk nemusí hopskat do koupelny nebo spotřebovávat spoustu vlhčených ubrousků. Štětinky jsouideálně dlouhé a pevné. Nikde nepřečuhují a jsou krásně jemné. Za mě obrovská jednička s hvězdičkou.

Petra lovely hair - Sada štětců na obličej - profi sada
Sada obsahuje 5 štětců (M61 - M65) na obličej či oči. Zatím nejvíc používám M64 na zapudrování pod očima a M65 na korektor. Štětinky jsou jemné, dostatečně husté a dobře střižené. Štětce mají delší a silžejší držadla. Velmi dobře se s nimi pracuje.

YVES ROCHER - Sexy pulp ultra-volume mascara
Řasenu jsem dostal jako dárek k objednávce z internetového obchodu. Má veliký kartáček ve tvaru přesýpacích hodin. Nejdřív jsem se ho úplně lekla, ale při vyzkoušení jsem musela uznat, že není tak špatný. Ale řasenka jako taková mě úplně nenadchla. Dělá velmi přirozené řasy a nijak extra je nazahustí ani neprotáhne. Na přirozené líčení stačí, ale jinak žádná vášeň.

MAYBELLINE - Super Stay Better Skin
Maku-up je příjemný a má velmi dobré krytí. Zatím jsem ho jen 1x vyzkoušela. Bohužel jsem zjistila, že jsem sáhla po špatném odstínu. V drogérii se mi zdál nejsvětlejší odstín moc světlý, a tak jsem zvolila 010 Ivory. Ten je ale docela dost tmavý. Pro mě ideální na léto nebo po samoopalování. Jsem zvědacá, co udělá s mojí pletí po delším používání. Krytí dokládám na svém tetování.
 





YVES ROCHER - Zéro défaut řada
 Z této řady jsem si objednala z internetového obchodu make-up, pudr a korekční tyčinku. Vzhledem k 50% slevě v on line obchodě (no kdo by odolal) jsem je zakoupila přes internet a tiše se doma modlila, ať mi barva sedne.
Nechci se tady moc rozepisovat, protože chystám samostatnou recenci o těchto 3 momentálních miláčcích. Takže...kdo si počká ten se dočká :)
Koupeno v Yves Rocher on-line obchodě za make-up - 199,-Kč, pudr - 209,-Kč a korekční tyčinka - 92,-Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat