středa 22. dubna 2015

Oblíbenci únor 2015

OBLÍBENCI ÚNOR 2015

Mezi moje oblíbence v tomto měsíci se neprobojovalo mnoho produktů. Některé produkty jsem v tomto měsíci i pořídila a okamžitě je zařadila mezi oblíbence.

ESSENCE- Love letters highlighter powder - 01 Love poeme
Má krásný broskvový nádech s jemnými stříbrnými a zlatými třpytkami. Vytváří velmi jemné rozjasnění, ale jde dobře vrstvit. Je naprosto báječný na zimní rozjasnění. Občas jsem ho použila i na projasnění vnitřního koutku a jeko topper na stíny.

MAX FACTOR - Lasting performance odstín - 102 pastelle
Pro mě naprosto skvělý make-up. Perfektní silnější ktytí a skvělý odstín, který perfektně sedí. Make-up má i naprosto skvělou výdrž. Výdrž se mnou celý den v práci, i když se občas obličeje dotýkám. Velký kandidát na mého oblíbence za celý rok.



L'OREAL - True match foundation odstín -  Rose vanilla
Make-up s lehkým až středním krytím. Skvěle se vrství a barva se hezky přizpůsobí. Není na pleti vůbec těžký a dělá jí opravdu krásnou. Šasto ho používám v kombinaci s pudrem True match. Je to super kombo.

SEPHORA - Long-lasting eyeliner - 12 fancy violet
Linky s opravdu skvělou výdrží. Nikde se nerozmazávají ani se noptiskávájí. Odstín 12 je super fialová bez třpytek, který schne do polomatna. Nosím je i na cvičení a výdrží i to. Má štětečkovo pěnový aplikátor.

KIKO - Super colour eyeliner - 109
Linky v krásně fialovém odstínu s třpytkami. Drží celý den jak přibité. Často je používám v kombinaci s linkami ze Sephory. Mají stejný "fixový" aplikátor, jako předchozí linky. Trochu hůř se odličují, protože vytvoří mírnou krustičku.

CATRICE - Liquid liner waterproof - černá
Voděodolná linky v černé barvě. Skvěle drží i při lekcích cvičení. Dají se mnou i sprchu. Polomatný finish mi naprosto vyhovuje.

SEPHORA - Long lasting oční stíny Colorful - N102 Supernova
Stíny se Sephory jsme pořídila spíš ze zvědavosti. V minulosti mě toiž úplně nenadchly. A ejhle....jsem nadšená. Velmi dobrá pigmentace, skvělá výdrž a nádherné odstíny. Vybrala jsem vínově fialový stín se zlatými třpytkami. Stín je nádherný a nijak neopadává pod oči (pro jistotu, ale ještě používám krémové oční stíny).



SEPHORA - Addicted to you- Matte
Matný středně šedý stín. Zaujal mě krásným dezénem na stínu. Stín je opravdu matný a výborný do záhybu oka a na spodní linku.

MARY KAY -Sheer dimension powder - Chiffon (natural)
Bronzový pudr s leskem. Používám ho na lehké konturování obličeje. Je třeba s ním zacházet opatrně, ale v zimě krásné rozzáří pleť.



W7 - In the night paletka
Paletka mě naprosto dostala odstíny i konzistencí stínů. Jsou krásně máslové a skoro nepráší. Je pravda, že kvalita se liší i podle odstínu. Naprosto jsem si jí zamilovala. Porovnání cena versus výkon je na jedničku.

Uvidíme, které produkty se probojují do březnových oblíbenců.

Žádné komentáře:

Okomentovat