neděle 29. března 2015

U konce s dechem I.

U konce s dechem I.

První ze série spotřebovaných produktů. Začneme s dekorativní kosmetikou a vůněmi.
 

Calvin Klein - Euphoria eau de parfum
Vůni jsem dostala jako dárek a úplně mi nesedla. Je na mě příliš kořeněná a těžká. Parfém byl tmavě fialové zbarven a teď už začal dost měnit barvu a světlat - nadešel tedy jeho čas. Určitě neplánuji její nákup, ale pro milovnice těžších vůní je to ta pravá.

YSL - Baby doll
Parfémovaná voda, kterou jsem naprosto milovala asi tak 10 let zpět. Vůně měla růžový odstín a taky začala měnit barvu - přišel tedy její čas. Vůně je velmi vláštní - buď jí milujete nebo nesnášíte. Moje zalíbení v této vůni nějak pominulo, a tudíž další nákup určitě zatím neplánuju.

Douglas - XLarge Cosy cleansing wipes
2 balení odličovacích ubrousků zmizelo raz dva. Jsou jedním z mých nejoblíbenějších produktem k odličování. Ubrousky jsou dostatečně velké a dokáží odlíčit i velmi odolné (i voděodolné) produkty. Další balení je už zase v koupelnové skříňce.

ELF - Mascara Primer
Podklad pro řasenku pro delší a hustší řasy. Jde o klasický bílý podklad, jaký se nabízí u spoustu dalších značek. Tento primer mě ale moc nezaujal. Řasy se mi zbytečně zatížily a velmi brzy padaly dolů. Za mě to tedy rozhodně není jeden z nejlepších produktů ELF.

Bourjois - Ombre strech v odstínu 06 rosé élastique
Stíny byly skvělé. Hezky pigmentované s dobrou výdrží. Hezká lehce růžová barva k využití pro každodenní nošení. Bohužel, se už v mojí sbírce hřály už pár let (typuju tak aspoň 5), a proto je na čase se s nimi rozloučit. K mojí lítosti se už ani nevyrábí, a tak si ani nemůžu koupit náhradu.



Mary Kay - lip lacquer v odstínu Chai latte
Příjemný lehce zabarvený balzám. Často jsem ho používal jako podklad pod rtěnku. Bohužel, se mi ale pobytem na stolku zkazil. Neuchvátil mě ale na tolik, abych si ho pořídila znovu. Balzámek měl hezkou nude barvu, ve velmi lehké pigmentaci a lehkým leskem. Konzistence byla až vosková, ale to už naznačuje název lacquer.

Catrice - Prime and fine eyeshadow base
Báze pod oční stíny v tělové barvě. Spotřebovala jsem ho ani ne půlku. Jde do košu kvůli svojí konzistenci. Nevím, jestli mám špatný kus, ale je příšerně voskový a tuhý. Nanést ho na víčko je celkem nadlidský úkon. Na oku je nutné ho roztírat silou a na konec tvoří hrudky a podivný film. Láká mě další nákup, ale pouze ze zvědavosti, jestli jsou všechny kusy stejné nebo můj byl jen vadný.

Rimmel - Scandaleyes lycra flex mascara a Scandaleyes mascara
Oranžová a zelená verze Scandaleyes řasenky. Obě mi přišly více méně stejné. Řasy se hezky natočily, ale během dne se mi drolila do očí a na spodních řasách se na koncei dne úplně odrolila. Další nákuo určitě neplánuji. Při nošení čoček jsem díky opadávání občas dost trpěla.

MUA - Gel eyeliner v odstínu Underground
Černá gelová linka se štětečkem ve víčku. Stihla jsem je použít asi 2x, než mi vyschly. Nepracoval se mi s nimi moc dobře, protože byly dost tuhé a špatně se na oko nanášely bez tlaku.



Rimmel -  60 seconds lak na nehty v odstínu 803 man overboard
Lak v nádherném tmavě šedém odstínu. Kryl dobře ve 2 vrstvách. Výdrž byla celkem průměrná. Širší štěteček poskytoval dobrou  aplikaci. Lak jsem stihla použít pár krát než začal tuhnout.

Příště si dáme v Ukonce s dechem péči o pleť.






Žádné komentáře:

Okomentovat