sobota 14. března 2015

Novinky leden 2015

Leden byl nákupně celkem silný měsíc. I přes mojí snahu svoje nákupy omezit, se vždycky nějak přihodilo, že jsem přece jen podlehla nutkání zkoušet nové produkty. Hlavně, jeďte do outletu s kosmetikou a nic si neodneste...to přece nejde. Takže jdeme na to!

Sephora - báze pod oční stíny Glitterguard eyeshadow primer
Bázi jsem pořídila po shlédnutí videa u Lucky z GetTheLouk a musím říct, že je přesně taková, jak ji popsala. Výdrž stínů je skvělá a intenzita je opravdu znásobena. Je vyrobena jako podklad pro třpytky a opravdu i s méně kvalitními stíny nemám pod očima nic. Dokonce bych jí srovnala s bází od Urban Decay. Cena je ale mnohem příjemnější - za 10 ml dáte 290 Kč.



M.A.C. Extra dimension eye shadow - odstín Amorous alloy
Nádherná bronzovo měděná barva, která mě zaujala hned na první pohled. Intenzita odstínu mě dost zklamala. Pigmentace není špatná, ale barva se mi zdá málo intenzivní. Je pravda, že na mokro jsem jí ještě nezkoušela. Rozhodně se ale nedá srovnat s bronzovým stínem z Urban Decay Vice 3 palety.
Koupen v The Company Outlet Store za 413 Kč.





M.A.C. Creamesheen glass - odstín Nectarweet
Barva je naprosto božská. Je to "základní" odstín, který se využije k jakémukoliv líčení a na překrytí jakékoliv rtěnky. Odstín je růžovo meruňkový se zlatavými třpytkami.
Koupeno v The Company Outlet Store za 385 Kč.































Esté Lauder rtěnka odstín 07 Rich berry
Výdrž je úmšrná její krémové konzistenci. Tu ale vynahradí bohatě její báječná barva, kterou považuji za skvěle univerzální. Ano, barva mě naprosto nadchla. Je to klasicky růžovo tělový odstín. K takto klasické rtěnce, totiž patří klasický odstín. Obal je krásný - ze zlatého kovu. Naprostá klasika.
Koupeno v The Company Outlet Store za 328 Kč.




W7 - In the night paletka
Paletka je plná fialových odstínu a jejich kvalita mě dost (mile) překvapila. Stíny jsou krémové a dobře drží (i když jsem je vlastně bez primeru nikdy nepoužila). Pigmentace má ale celkem kolísavé tendence - u světlejších odstínu je trochu slabší, ale nic čemu by nepomohla jedna vrstvička navíc. Mě na víčku dřží krásně celý den - sklidila jsem na stíny kompliment ještě v osum hodin večer na lekci řečtiny. Za mě jednoznačně palec nahoru.
Koupeno na www.galaxieprani.cz za 199 Kč.


































Maybelline -  Instant age rewind concealer
Je to jednoznačný oblíbenec amerických blogerek, který jsem prostě musela mít. Scháněla jsem ho po všech čertech a moc se mi nedařilo. Na konec jsem ho dostala jako dárek od sestry z USA. A musím říct.....je to opravdu super plus extra dobrý korektor. Skvěle se vyrovná i mému YSL rozjasňovači (a že jsem od něj hodně rozmazlená). Celkem mi vyhovuje i houbička na aplikaci (ano, vzhledem k hygieně to nění to pravé ořechové). Super odstín se super krytím.



Ebeline - Flat brush
Štětec z nové kolekce Ebelin, která by už měla být dostupná v DM drogériích. Ze štětce jsem po pravdě celkem zklamaná. Je tvrdý s ostrými štětinami. Používám ho velmi málo a to na tekutou tvářenku.
Koupeno na www.galaxieprani.cz za 199Kč.


Essence - tvářenka srdíčko Kiss duo blush - 01 nothing but lovestoned
Po pravdě jsem jí koupila kvůli článku HOT OR NOT. Tvářenka je ale naprostý propadák. Světlejší část se dá používat místo pudru a tmavší v pigmentaci pokulhává stejně tak. Dá se s ní vytvořit akorát velmi  ale  velmi přirozený look. O výdrži ani nemluvím.
Koupeno v drogérii DM za 95Kč.



















NYX - Butter Gloss 05 Créme Brulée
Velmi oblíbený lesk a odstín amerických blogerek. Jsem s ním maximálně spokojená. Nádherná přirozená nude barva, nelepí a docela dobře drží. Za mě absolutní palec nahoru. Lesk se stal stálicí v mojí kabelce pro svůj univerzální odstín. 
Koupeno v Dougles za 189Kč.



NYX - Powder blush - Silky Rose
Skvělá barva, pigmentace i výdrž. Odstín je dost silný, ale já ho naprosto miluju. Tvářenka se stala mým naprostým oblíbencem v lednu. Barva je tmavě růžovo-červená. Tvářenka nijak zvlášť nepráší a práce s ní je velmi dobrá. Stala se takovým oblíbencem, že v dubnu plánuji nákup dalšího odstínu.
Koupeno v Douglasu 189Kč



NYC - Matte lipstick č. 33 Angel
Rtěnka je polomatná nikoliv matná, jak uvádí výrobce. Trochu vysušuje jako snad každá matná rtěnka, ale s použitím balzámu to není  žádná hrůza. Výdrž - 1 čaj, 1 káva a svačina. Barva není tak výrazná, jak by se na vzorníku zdálo.
Koupeno v Dougles za 199Kč.


NYC - Roud lipstick č. 529 Thalia
Pěkný nude odstín s trochou lesku. Vhodný pro jakékoliv líčení. Zařadila jsem jí mezi svoje "pohotovostní" rtěnku do kosmetické taštičky. Výdrž je celkem slušná, stejně jako pigmentace.
Koupeno v Douglasu za 139Kč.



Dermacol - Moontouch stíny odstín č.2
Krémové stíny v lehoučce růžovém odstínu se zlatými třpytkami. Staly se jednoznačným oblíbencem v měsíci lednu. Přestože jsem nikdy  nebyla velkám fandou krémových stínů, ale tyhle mě dostaly. Stíny používám jako podklad pro pudrové stíny, stejně jako samostatně pro jednoduché líčení. Na cvičení je používám vždycky a ještě nikdy mě nezklamaly.
Koupeny v drogérii Teta za 30Kč.











































Astor - automatická tužka na rty Automatic lipliner
Odstín 007 Chocolate je hnědá, trochu zrzavá barva. Odstín 005 Marone je hnědá do vínova a odstín 006 Cafe je opravdová hnědá. Všechny odstíny jsou dosta tmavé. Takto tmavým barev bych se asi standartně bála, ale když jsem je našla ve výprodeji za 20 Kč/kus neváhala jsem. Tužky pužívám jako rtěnku - nejdřív orámuju rty a pak je celé vyplním, překryji trochou lesku do prostředku rtu.
Koupeno v drogérii Teta za 20 Kč/kus.














































Rimmel - tužka na oči 013 Purple...název!!!!
Klasická tužka, která je krásně krémová a měkká. Má velmi dobrou pigmentaci a barva je opravdu krásně fialová. Velmi ráda jí používám na spodní linku, jako oživení celého líčení.
Koupeno v drogérii Teta za 70Kč.












































Flormar - Style Matte tužka na oči
Automatická tužka na oči. Pořídila jsem jí hned ve 2 odstínech, a to 309 (bílá) a 304 (tělová). Tužka není úplně měkká, ale není ani tuhá. Ideální pro použití na vnitřní spodní linku. Tělová barva 304 je méně nápadná a často jí používám na spodní vodní linku pro denní líčení.
Koupeno v drogérii Teta za 149Kč/ks






























Sephora - štetce na oči
Štětce na líčení očí s delší rukojetí pro jednoduší líčení. Štětiny jsou měkké a husté.
Číslo 235 je vhodný na nanášení stínů na celé pohyblivé víčko. Má skvělou velikost i hustotu. Číslo 230 je klasický chlupáč na rozmazávání stínů. Já ho používám na nanášení stínu do ohybu oka. Díky delší rukojeti je možné nanášet velmi lehce a vytvořit tak velmi přirozený přechod mezi stíny.
Koupeno v Sephoře za 150Kč/ks.





































Žádné komentáře:

Okomentovat