pondělí 16. března 2015

HOT OR NOT Tekuté pudry

HOT OR NOT - Tekuté pudry

U tekutých pudrů jde vždy o to stejné - lehčí krytí a pudrový finish.
Zatím můžu porovnávat pouze tyto 2 kusy, které jde ale lehce sehnat u nás v drogériích.

L'Oreal - Nude magique Eau de teint

Alverde - Pure teint make-up




Barva

L'Oreal (i když nemám ten nejsvětlejší odstín) je pořád světlejší než nejsvětlejší odstín od Alverde. Obě společnosti nabízí i dost světlé odstíny. L'Oreal má určitě širší škálu barev než Alverde. L'Oreal jsem i tak používala hodně v létě a Alverde používám i v zimě na dny, kdy chodím cvičit.


Konzistence

Konzistence je více méně stejná. Jen L'Oreal mi přijde o něco hutnější. Textura je lehká a dost tekutá. Oba dva docela rychle zasychají a tak je dobré pracovat trochu svižněji

Krytí 

Krytí je skoro stejné - tudíž lehké až střední (při troše vrstvení). L'Oreal díky svojí hustší konzistenci kryje o něco víc. Ale konec konců jejich úkolem není žádné super krytí.

Finish

L'Oreal má jasně pudrový finish a nemusím po něm už používat pudr. Zatím co Alverde mi příjde trochu mastnější a pudr po něm použít ještě musím. Během zimních měsícu (když mám sušší pleť) je pudrový finish mnohem lepší a na pleti je méně mastný.

Parfemace

L'Oreal má velmi jemnou a nevtíravou parfemaci.
Alverde má silnou parfemaci. Vůni asi nedokážu popsat, ale přijde mi zvláštně bylině chemická. No, zkuste si ji očichat.

Obsah

Alverde - 3O ml
L'Oreal - 20 ml


Výdrž

U výdrže mi přijdou produkty celkem srovnatelné. Jen když nepoužiju pudr přes Alverde je pryč už za 3 - 4 hodinky. S pudrem se jeho výdrž ale výrazně prodlouží.

Za mě je jasný výherce L'Oreal - lépe kryje, má jasný pudrový finish a rozhodně nevtíravou parfemaci. Mimo to má i mnohem větší výběr odstínů.













Žádné komentáře:

Okomentovat