neděle 29. března 2015

HOT OR NOT Srdíčkové tvářenky

HOT OR NOT - Srdíčkové tvářenky a jeden rozjasňovač


K porovnání mám k dispozici 3 srdíčkové tvářenky - Essence, Too Faced a I heart make up. Jako bonus mám ještě srdíčkový rozjasňovač.


Essence - Like an unforgettable Kiss duo blush - odstín 01 nothing but lovestoned
Too Faced - Sweetheart perfect flush blush - odstín Peach beach
I heart make up - odstín Blushing heart

Barva
Too Faced vlastním v bronzově - oranžovém.
I heart make up v ostře růžových odstínech.
Essence je tvářenka s tělových a broskvovým odstínem.



Pigmentace
Essence je velmi špatně pigmentovaná. Světlá část je skoro neznatelná. Spíš jako pudr. Tmavší je ale taky sotva znatelná. Jde použít jako velmi lehká tvářenka pro "bez make-upové" líčení.
Too Faced je naopak velmi dobře pigmentovaná. Staší nabrat velmi málo na štětec a přesto vykouzlíte velmi intenzivní líčení.
I heart make up je pigmentovaná skoro jako Too Faced. Velmi dobrá pigmentace mě dost překlapila. Je třeba zacházet s ní opatrně.

Obsah
Essence má 5,1 g. Což me dost překvapilo, vzhledem k její celkem malé velikosti.
Too Faced má 5,5 g. Takže by mě zajímalo, jak silná vrstva tam vlastně je.
I heart make up má 10g. To je ze všech nejvíc. A to je stejně velká jako Too Faced.
Výdrž
Essence se mi výdrž těžko posuzuje. Vzhledem k velmi slabé pigmentaci je posouzení výdrže dost těžké. Ale vzhledem k velké prášivosti netipuju na super skvělou výdrž. 
Too Faced i I heart make up má výdrž opravdu skvělou. Výdrž ve velmi dobrém stavu 6-8 hodin.



Konzistence
Essence je velmi prášivá. Pudr je sice jemně namletý, ale velmi prášivý. Aplikace je trochu problémová.
Too Faced i I heart make up jsou zapečené tvářenky. I heart make up trochu víc práší. Obě jsou ale jinak velmi dobré i ve své konzistenci.



Essence tvářenka naprosto pohořela. Too Faced i I heart make up jsou v podstatě celkem srovnatelné. I heart make up nabízí výrazně víc odstínů (Too Faced - 3 odstíny, I heart make up - 6 odstínů). Rozdílná je samozřejmně i cena. Až na inspiraci jasnou předlohou jsem naprosto nadšená z  I heart make up a do budoucna plánuju nákup ještě dalších odstínů.

Rozjasňovač
Rozjasňovač I heart make up v odstínu Goddess of love. Má nádhernou zlatavou barvu, která mě okouzlila na tolik, že ho používám už 4 měsíce velmi intenzivně. Rozjasňovač je zapečený, nepráší a je velmi dobře pigmentovaný. Díky zkušenosti s rozjasňovačem mě velmi láká vyzkoušet i bronzer.

Žádné komentáře:

Okomentovat