sobota 3. ledna 2015

THE COSMETICS COMPANY STORE Štěrboholy

THE COSMETICS COMPANY STORE

Včera jsem plná nadšení vyrazila do Štěrbohol vstříc Fashion areně.
Před Vánoci totiž otevřeli The cosmetics company store, který velmi (ale opravdu velmi) navštěvuju v Americe.  Už jsem měla v plánu jak vyplením MAC stojan a Este Lauder vemu útokem hned v zápětí....a tak jsem spokojeně nasedala do auta a vymýšlela, jak vyplením platební kartu. Když jsem konečně narazila na vytoužený obchod....ouha, je to tu takvé prázdně vypadající. Bohužel, to nebyl jen dojem. Vím, že jsem jen těžko mohla čekat to, co v Americe, ale tohle vypadalo jak po nájezdu milovnic make-upu.
V regálech byly parfémy, péče o pleť i dekoravní kosmetika, ale množství mě celkem zarazilo.



V regálu Bobbi Brown bylo pár kusů a balíčky tam byly snad po 3 kusech. Některé odstíny (ať už rtěnek nebo stínů) neměli ani testry a byly v dobře uzavřených krabičkách. Když jsem vyndavala odstín rtěnky Estée Lauder, propichovaly mě pohledem hned 3 prodavačky. To byla taky věc, která mě zarazila. V obchodě skoro nikdo, zboží taky po málu ale prodavaček bylo snad 5. A ještě k tomu žádná nebyla ani ochotná a ani se nikdo neptal, zda nepotřebuju s něčím pomoct. Jen při placení si mě paní měřila ostřížím pohledem, když přepočítávala rtěnky, které jsem všechny otevřela, abych viděla barvu.
Bohužel, mi bylo zakázáno fotit a tak jsem ulovila jen opravdu pár fotek MAC produktů.
Ceny byly ucházející na outlet a ráda bych chodila nakupovat častěji, kdyby trochu rozšířili sortiment.
Na konec jsem ale stejně neodešla s prázdnou. Řasenku pro sestru
jsem sice neulovila, ale zato jsem jí ulovila krásnou rtěnku od Estée Lauder v odstínu SIG 06 Lush rose z kolekce Signature Hydra Lustre Lipstick (ztratila svoji oblíbenou Pink candy, ale ta už bohužel nejde koupit). Sama jsem si taky koupila jednu v odstínu SIG 07 Rich berry. Má perfektní krémovou konzistenci a přirozený odstín, který se dá ladit skoro ke každému líčení. Obsahuje třpytky, které zrovna teď u rtěnek nepreferuji, ale k takové rtěnce podle mě patří klasický odstín (a třpytky jí tedy prominu). Obal rtěnky je kovový ve zlaté barvě a přijde mi luxusně klasický.










A pak už jsem se vrhla na plenění MAC stojanu. Takové zklamání prožívají děti, když nenajdou pod stromečkem Barbie nebo Spidermana. Tohle byl opravdu výprodej zbytků, které už dlouho ležely v normálním obchodě. Výběr chyboučký jak sortimentem, tak odstíny. Ale vyšťourala jsem přece jenom 2 kousky po kterých moje srdce zatoužilo. Extra dimension eye shadow v odstínu Amorous alloy je nádherný měděno bronzový stín. O obalu je asi zbytečné se rozepisovat, ale relief vyražený na stínu mě okouzlil. Dalším úlovkem se stal Cremesheen Glass na rty v odstínu Nectarsweet. Lesk v krásné světlounce broskvové barvě. Dle mě nezbytnost každé kosmetické výbavy (i když na lesky moc nejsem). Plánuju ho nosit přes rtěnku i jen tak.


















I přes nákup byl obchod trochu zklamáním. Otevření proběhlo na začátku prosince, a proto plánuji další výlet na konec ledna nebo únor. Utěšuji se totiž tím, že byly Vánoce a to je pak všude "vykradeno".
Ceny nakoupených produktů:
Estée Lauder Signature Hydra Lustre Lipstick - 328,-Kč
MAC Extra dimension eye shadow - 413,-Kč
MAC Cremesheen glass - 385,-Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat