pondělí 19. ledna 2015

NOVINKY prosinec 2014

NOVINKY PROSINEC 2014


O Essence limitovaných edicích Come to town a Good girl Bad girl si můžete přečíst zde (http://andyandhercurve.blogspot.cz/2015/01/hot-or-not-essence-come-to-town.html a http://andyandhercurve.blogspot.cz/2014/12/hot-or-not-essence-limitovana-edice.html)
  OČI

ŘASENKY
RIMMEL - Wonder'full mascara with argan oil
Řasenky obsahující arganový olej, který má pečovat o vaše řasy. Já z ní teda moc nadšená nejsem. Řasy mi hodně slepuje a rozhodně nedělá žádný wow efekt. Většinou přes ní používám ještě řasenku od Flormaru kvůli rozčesání a nahnání alespoň nějakého efektu.

CATRICE- Lasher to kill waterproof
Je opravdu voděodolná, což na ní oceňuji, protože to byl důvod pro koupi. Efekt na řasách je ale nula. Mají sice výraznější černou barvu, ale nejsou ani natočené ani prodloužené.

CATRICE - The Giant extreme volume mascara waterproof
Řasenka je opravdu voděodolná, nerozmazává se a drží celý den. Dodá řasám objem i délku. Nejlepší efekt dociluju kombinací s předchozí řasenkou.

RIVAL DE LOOP - tužka na oči v barvě 03 Stone
Jde o produkt od nové zančky, která je k dostání výhradně jen v drogériích Rossman. Značku bych přirovnala k Essence. Neodolala jsem vyzkoušení nové značky, ale měla jsem krušnou chvilku při výběru produktu, který vyzkouším. Zvolila jsem tužku v šedé barvě. Tužka je automatická, a tak se odpadá věčné ořezávání. Dobře se rozmazává, výdrž je taky dost dobrá, barva pěkně sytá a tužka je dost měkká.  Za mě skvělá trefa.

OČNÍ STÍNY
O stínech si může te přečíst více tady -  http://andyandhercurve.blogspot.cz/search?updated-max=2014-12-20T00:51:00-08:00&max-results=7

RIMMEL Glam eyes v odstínu 700 Silver moonlight
Pigmentace není nějak zázračná. Odstín je velmi světlý a o výdrži se snad nedá ani mluvit. Po 3 hodinách po něm není ani stopy. Za 20 Kč ve výprodeji je to tak odpovídající. Naprostý propadák prosince.


URBAN DECAY - Vice 3 pallete
Moje nadšení po zhlédnutí pár amerických recenzí bylo nezměrné. A tak jsem se jednou okolo jedné réno rozhodla hodit jí do nákupního košíku a nemyslet na částku mizející z mého účtu. Z barev v paletce jsem naprosto nadšená. Stíny jsou krásné máslové a velmi syté. Výdrž je naprosto báječná. Ať jsem použila jakýkoliv primer, stíny drželi jak přibité.

TVÁŘ



ESSENCE - tvářenka Hello autumn
Tvářenka jse pudrová a má se zabarvovat dle PH pokožky. Zabarvuje se dost ostře růžové barvy. Stačí jí velmi malé množství a vytvoří velmi sytou barvu. Pravděpodobně jí využiju spíš na jaře a v létě.



ASTOR - Perfect stay concealer v odstínu 001 ivory
Ten mě opravdu dostal. Barva je perfektně světlá, takže dobře poslouží i jako rozjasňovač. Skvěle kdyje a výdrž je také dobrá. Korektor je tekutý s aplikátorem jakou u lesku na rty. To mi úplně nevyhovuje z pohledu hygieny. V kombinaci s mým obvyklým krémem na oči se trochu slévá do vrásek, ale to jde velmi rychle vyřešit změnou nebo vynecháním krému.



ALVERDE - Pure teint make up v odstínu 10 - Pure porcelain
Tekutý pudr používám ráda ve dnech, kdy chodím cvičit nebo nechci mít tolik krytí. Tento mě ale trochu zklamal. Po nanesení vůbec nezmatní, naopak je pleť dost lesklá. Silná parfemace, která mi taky úplně nevyhovuje, mě rozhodně nepřesvědčila. Krytí je taky dost slabé. 

RTY



ASTOR - Soft sensation lipcolor butter 019 Plump it
Odstín 019 Plump it je vínově švestková barva. Jde o odstín z novinek od Astoru. Barva je nádherně podzemní. Krásně se nosí, je dostadeště hydratační a aní není třeba jí tolik opravovat (já hodně piju, takže opravuji o něco častěji i normálně).

MAYBELLINE - 725 Tantalizing taupe
Tmavší nude ostín, který se perfektně hodí k výraznějším očím, které ráda nosím. Rtěnka je krémová, nevysušuje. Nosím jí jako pohotovostní rtěnku v kabelce.

CATRICE - Limitovaná edice Feathered fall v odstínu CO3 - Plum plumes
Odstín je krásně tmavá švestková barva. Navozuje mi pocit podzimu. Rtěnka je krémová, ale trochu vysušuje při celodenním nošení. Je třeba jí občas prostřídat s balzámem.


 

FLORMAR - tužka na rty No. 218
Tužka má velmi slušnou výdrž a barva je velmi dobře sytá. Tužka je trošku tvrdí a před prvním použitím jsem jí musela trochu přiořezat. Odstín 218 je tmavá švestkově vínová barva. Používám jí jak pod rtěnku, tak samotnou.

ASTOR - automatická tužka na rty
Ke koupi došlo úplně náhodou při večerní procházkou Táborem v drogérii Teta. Nejsem si jistá, zda jsou ještě k mání. Já jsem na místě propadla odstínům 009 - Wine (tmavě vínová), 004 - Peru (cihlově červená) a 016 - Framboise (jasně červená). Zatím jsem měla jen jednou tmavý odstín č. 009 a cihlově červený odstín č. 004, které jsem použila na celé rty místo rtěnky s trochou lesku. S tužkou se dobře pracuje, je pěkně měkká, dobře pigmentovaná s dlohou výdrží.

 NEHTY

SALLY HANSEN - Gel lak set
Sada pro domácí vytváření gel laku. Zatím jsem si nehty udělala jen 2x. Poprvé jsem použila lak 120 Sheet ecstasy, který jsem dokoupila zvlášť. Aplikace je velmi jednoduchá. Nehty mi vydržely 3 dny něž se mi oloupla barva z jednoho nehtu. Po 4 dnech se mi olouply další 2 nehty. Možná jsem nehty ale jen špatně očistila. A proto uvidím po další aplikaci.


DERMACOL - adventví kalendář
Bohužel jsem ho už nestihla vyfotit, ale snad každý ví, jak vypadá adventní kalendář. Kalendář mě, jako milovnici beauty produktů, absolutně nadchnul. Laky od Dermacolu jsem nikdy před tím nezkoušela a tak jsem byla i dost zvědavá. Musím říct, že mě laky nadchly. Neolupují se a vydrží dlouho (pro mě to znamená 3 dny, protože na mých nehtech bohužel nic déle nevydrží). Složení odstínů bylo velmi různorodé. Jediné, co mi na lacích vadí je, že některé odstíny mají velmi silný zápach.

Žádné komentáře:

Okomentovat