sobota 3. ledna 2015

HOT OR NOT Essence - Come to town



Limitovaná edice Essence - Come to town


(zdroj:  http://www.vegankitchenbeauty.de/preview-essence-come-to-town-le/)

V této limitované edici laděné tématicky k Vánocům bylo k dostání:
2 paletky očních stínů
2 krémové tvářenky
2 rtěnky
třpitivý pudr na tělo
3 tužky na oči
6 laků na nehty

Pro koupi mě nadchla jak jinak než Peťa z www.petralovelyhair.com. Takže honba mohla začít. Na konci jsem skončila s 1 quattrem stínů (02 Naughty or nice?), všemi třemi tužkami na oči (01 Make a wish, 02 Naughty or nice?, 03 The most Wonderful tree), dvěma rtěnkami (01 Is that you , santa?, 02 Wrapped in pink), jednou tvářenkou (02 Wrapped in pink).

Paletka stínů obsahuje 4 stíny - zlatý, stříbrný, světle růžový a burgundy. Pigmentace je ovšem dost slabá. 3 světlejší stíny jsou opravdu dost světlé a je nutné je vrstvit. I tmavý stín není s pigmentací úplně kamarád a původní krásná burgundy barva se na oku změní na tmavě hnědou. Za mě poněkud zklamání - barvy v paletce krásné ale pigmentace slabá a výdrž střední.
 
 
Tužky na oči bych vzala jsako průměrné. Barvy jsou krásné a intenzivní. Výdrž je ale malá. Na spodní lince vydrží déle, ale ocásek vydrží sotva 2 hodiny. Tužky jsou jinak hezky krémové a dobře se s nimi pracuje a jde je i dobře rozmazat.

 

 
Rtěnky jsem pořídila v obou odstínech. 01 Is that you, santa? je růžovo-červená s kapkou oranžové (takovou barvu ukazuje na mě). 02 Wrapped in pink je fuchsiově růžová barva. Rtěnky josu docela krémové. Jejich výdrž není nic moc. Já si rtěnku opravuju každou hodinu až dvě. Snažím se dodržovat pitný režim, a tak mi většinou už po 45 minutách zbyde na rtech jen kontura se slabou vrstvou barvy. Pigmentace je celkem dobrá. Za cenu 70 Kč jsou rtěnky dobré. Časté opravování rtěnky mě osobně nevadí. Je třeba jí občas proložit balzámem, aby rty nebyly večer příliš vysušené.




Krémová tvářenka v odstínu 02 Wrapped in pink má růžovo fialovou barvu, která přesně chyběla ve sbírce. Tvářenka je krémová s dost špatnou pigmentací. Což může být výhodou při aplikaci - nelze to sní tak snadno přehnat.  Je ale díky tomu vhodná i pro světlé typy.  Výdrž opětovně nic moc - dá se mnou tak půl dne. Za mě asi nejslabší kousek z této kolekce.


Za mě 4,5 z 10.

Cena produktů:
rtěnka - 70,-Kč
tužka na oči - 60,-Kč
tvářenka - 70,-Kč
paletka očních stínů - 90,-Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat