neděle 11. ledna 2015

OBLÍBENCI PROSINEC 2014


PÉČE O PLEŤ


Pleťový krém FAB Ultra repair cream
Krém byl součástí FAB - pleťový krém, tampónky s pleťovou vodou a mycí gel. Krém mi naprosto vyhovuje ráno pod make up. V zimě ho na noc ještě podkládám sérem, protože mi přijde nedostačující. Parfemace je velmi slaboučká a neutrální. Pleť je po aplikaci krásná a krém ji nijak nedráždí.

Ziaja sérum - Jasmínová esence proti vráskám
Sice je sérum určeno pro pleť 50+, ale mě naprosto vyhovuje na zimu v noci pod krém. Pleť krásně hydratuje aniž  by jí nějak zatěžovalo.

Maska - Mary Kay Gelová maska
Tuhle masku jsem používala tento měsíc nejradši. Hodně hydratuje, což je mi teď v zimě dost vhod. Často jsem jí používala večer místo krému.

PÉČE O TĚLO

Mycí gel/pěna - Rituals Zensation Organic rice milk & cherry blossom.
Tuhle pěnu jsem minulý měsíc opravdu milovala. Krásně voní a pokožku skvěle hydratuje. Často jsem jí používala i místo krému na holení. Pokožka se mi po ní vůbec nezanicuje.

Tělové mléko - Dove Pro age nourishing lotion
Mléko krásně hydratuje a i příjemně voní. Po namazání se klidně můžu můžu mazat až za 3 dny. Pro mě momentálně jednička.

DEKORATIVNÍ KOSMETIKA

Řasenka - voděodolná řasenka YSL
Krásně natáčí řasy a vydrží se mnou i hodinu cvičení. Při tom lze i snadno odlíčit. Pro mě už 3 měsíce jednička mezi voděodolnými řasenkami. Určitě si při příští cestě za hranice pořídím další.















Řasenka  - Too Faced Better than sex mascara
Po ní mám opravdu krásné dlouhé řasy, které jsou nádherně natočené. Efekt umělých řas je zaručený. Žádná řasenka mi nedělá tak krásné řasy (jak objem i délku). Rozhodně plánuji nákup velkého balení.















Pudr - Mary Kay Tuhý minirální pudr (odstín Ivory 2)
Má skvělý odstín, který mi dobře sedí. Pudr i lehce kryje a skvěle se nosí. Ve dnech, kdy se  nechci moc líčit ho nosím rovnou na primer a  i tak má dost dlouhou výdrž.

 

Tekuté linky ve fixe - Essence Good girl Bad girl
Díky 3 hrotům se s nimi dobře pracuje. Výdrž je překvapivě velmi dobrá. Barva je dostatečně intenzivní a dobře se odličuje. Více si o ní můžete přečíst zde - http://andyandhercurve.blogspot.cz/2014/12/hot-or-not-essence-limitovana-edice.html













Tvářenka - Essence Good girl Bad girl
Tvářenka má střední pigmentaci. Trochu mi vadí třpytky v ní obsažené (i když se mi hodily k vánočnímu líčení). Barva je broskvová. Konzistence je pudrová a dost práší. Více si o tvářence můžete přečíst zde - http://andyandhercurve.blogspot.cz/2014/12/hot-or-not-essence-limitovana-edice.html















 

Rozjasňovač - I heart make up Goddess of Love
Barva je naprosto kráná - zlatavá bez třpytek. Výdrž je spíše střední, ale ta barva...aaach.































Stíny - paletky Essence Good girl Bad girl
Díky testování jsem je používala opravdu skoro celý prosinec. Čekala jsem od ní mnohem méně než paletky na konec předvedly. Byly pro mě celkem milým překvapením. Více o nich najdete zde - http://andyandhercurve.blogspot.cz/2014/12/hot-or-not-essence-limitovana-edice.html

















Make - up - Catrice BB allround foundation  (odstín 010 Light beige)
Krásně kdyje a dlouho vydrží. Jako benefit je i hydratace pleti, což mě v zimě docela vyhovuje. Barva je pěkně světlá a je tedy vhodná i pro světlé typy.


Bronzer - I heart makeup Chocolate desire
Bronzer je matný bez shimmeru, bez třpytek. Je středně tmavý a používám ho denně na konturování. Při konturování je třeba mít trochu lehčí ruku a nezapomínat na pořádné rozblendění.

Žádné komentáře:

Okomentovat