pátek 18. března 2016

NOVINKY LEDEN 2016


Leden nebyl na novinky nějak super štědrý. Ale na druhou stranu jsem se s hodně produkty trefila do černého. Některé mám na doporučení, jiné koupené na blind a jiné jsou jen dalším odstínem mojích oblíbenců. 
 



FLORMAR - Style matic eyeliner - S10


Další odstín z mojí oblíbené kolekce tužek na oči. Tentokrát jsem zvolila tmavě šedý odstín, který mi lichotí víc než klasická černá. Tužky jsou automatické, měkké a se skvělou výdrží. Jsou to moje stálice v kosmetické výbavě.














UMA - eyeshadow - 28 queen of queens, 05 ocean's first

Monostíny od UMA jsem prohlížela už delší dobu a stále jsem se nemohla rozhodnou, který odstín tedy skončí v mém košíku. Na konec padla volba na lila a tmavou fialovou. Z té se vyklubal spíš šedivý, ale nevadí. Stíny jdou hezky k sobě, takže jsou super  na cestování. Pigmentace není špatná, ale ani nijak oslňující. Prášivost je poměrně věliká (zvlášť u tmavého stínu, v kterém je větší množství třpytek). Stíny je nutno do víčka spíš vtlačovat.














ASTOR - Soft sensation moisturizing lipstick - 203 Tulip kisses
Další odstín do sbírky z mojí oblíbené řady Soft sensation. Tentokrát jsem sáhla po sytém červeno cihlovém odstínu. Barva je dost výrazná a budu jí nosit zřejmě až na jaře a v létě. Textura je, jako vždy, super krémová. Rty jsou vláčné, vyživené. Barva je dostatečně pigmentovaná a nikam po rtech neutíká. Mě se líbí i vůně.














ESSENCE - longlasting lipstick nude - 03 come naturally
Rtěnku jsem si pořídila po shlédnutí videa od Petry (www.petralovelyhair.cz), kde mě dost překvapila. Odstín je skvělý a k výrazným očím nebo na denní nošení. Je to prostě moje rty, ale lepší. Je dost krémová a rty mi nijak nevysušuje. Výdrž není nijak světoborná, ale stačí přetřít a hotovo (a to i bez zrcátka). Mě se na rtech ani nerozpíjela, což jsem dost ocenila.














MAYBELLINE - Colorsensational - 240 Galactic mauve
Rtěnku z řady Colorsensational jsem tentokrát zvolila v mauve barvě se shimmerem. Nejdřív jsem si nebyla úplně jistá, ale na konce jsem z ní nadšená. Shimmer mi překvapivě vůbec nevadí a naopak mi poslední dobou přijde jako hezké oživení barvy rtů. Na rtech je příjemná, nevysušuje, ale výdrž není žádná super zázračná. Je třeba jí semo tamo poopravit.





























COLORPOP - Rumer has it intoxicate, Cowboy
Další stíny do sbírky Colorpop. Jedná se o matné odstíny lila a středně hnědý. Jsou jednoduše skvělé. Víc se rozepisovat o nich je asi zbytečné, protože o nich mluví celý internet. Hnědý stín používám většinou do ohybu oka a lila na celé víčko. Často je používám jako podklad pod pudrové oční stíny.





GABRIELLA SALVETE - Fiorello rouge - 02
Tvářenku od Gabrielli Salvete mám poprvé. Je krásně jemně namletá se sametovým finishem. Má krásnou meruňkovou barvu. Výdrž není vůbec špatná. Celkově jsem z tvářenky velmi příjemně překvapená. Do budoucna chci vyzkoušet více odstínů.



















REVOLUTION MAKEUP - Vivid baked highlighter - Peach lights
Rozjasňovač od Revolution make up mám už druhý. Tento (jak název napoví) je v krásném broskvovém odstínu, který ve mě evokuje jaro. Je hezky jemně namletý a výdrž je naprosto v pořádku.

 
















Žádné komentáře:

Okomentovat