čtvrtek 18. února 2016

NOVINKY PROSINEC 2015

V prosinci  nebyly nákupy až tak obrovské. Částečně to bylo způsobeno donákupem dárků a hlavně mojí nechutí chodit do přeplněných obchodů a center.

NYC - Expert last lip color - 449 Creamy mauve
  
Rtěnku od NYC mám poprvé. Vybrala jsem si krásnou mauve barvu, která je ale výraznější než jsem čekala. Stále je ale dobře nositelná na běžný pracovní den. Rtěnka je krémová s celkem dobrou výdrží. Zdá se mi, že se občas dost roztéká do kontur. Při použití konturky je po problému.

ESSENCE - 01 let's the berry-tales begin

Rtěnka z vánoční limitky má nádherný odstín. Je pěkně krémová, což je trochu problém při snaze jí rovnoměrně nanést na rty. Barva se trochu svévolně pohybuje po rtech. Výdrž není nic moc a je třeba jí dost často opravovat. Je nutné nosit jí s konturkou, jinak často utíká i mimo rty.














ESSENCE - highlighter powder - 01 i love my golden pumps

Nádherný rozjasňovač ve zlaté barvě. Je z vánoční limitky, ale je naprostá škoda, že není ve stálé nabídce. Je naprosto super. Překvapila mě i výdrž. Dá se mnou celý pracovní den naprosto v pohodě. Prášivost je dost malá. A ten dezén s hvězdičkami.....K tomu jeho suprová zlatavá barva a na objev měsíce je zaděláno.














MAYBELLINE - Colorsensational - 342 mauve mania

Rtěnka je pro mě docela novinkou. Odstín je moje rty, ale víc malinový. Ráda jsem jí nosila do práce. Je hezky krémová a nevysušovala mi rty. Výdrž je průměrná, ale to se dalo čekat. Barva je dost výraznější, ale pořád je normálně nositelná. Finish má polomatný.

















ESSENCE - oční stíny - 01 the perfect dress, 02 the masked ball

Stíny z vánoční limitky byly na první pohled krásné. Světlý stín je dost málo pigmentovaný a musí se ho použí opravdu velké množství. Tmavší stín je na tom lépe, ale pořád nic moc.
Oba dva i dost práší a jejich aplikace je dost obtížná. Určitě poputují dál a moc se u mě neohřejí.














L'OREAL - Volume million lashes Feline

Řasenka Feline mě opravdu moc nenadchla. Je dost mokrá a řasy mi po ní akorát padají dolů. Řasy mi nenatočí, neprodlouží, maximálně tak zahustí. Když si udělám černou kočičí linku, tak nejsou řasy ani vidět. Mimo to, mám pocit, že mě k večeru na oku už docela pálí. Dávám jí ještě šanci, po jejím mírném vyschnutí. Kartáček není tak špatný. Docela mě překvapil. Ale celkově nejsem s řasenkou moc spokojená. Asi jí budu v nejbližší době hledat nový domov.














 GABRIELLA SALVETE - Volume caring mascara

Na první vyzkoušení mě řasenka úplně nezaujala. Měla jsem obavu z obsahu oleje, aby nebyla přílišně mokrá. Z toho důvodu jsem totiž dala pryč Rimelku s arganovým olejem. Ale světe div se, mnohem líp mi vyhovuje. Není přílišně mokrá, řasy mi zbytečně nezatěžuje a hezky je natáčí. Kartáček je sice trochu větší, ale to mě naopak velmi vyhovuje. Za mě jednoznačně objev měsíce.

Žádné komentáře:

Okomentovat