středa 27. ledna 2016

NOVINKY ŘÍJEN 2015

Říjen nebyl na nákupy nijak extra bohatý. Za to jsem si ale dopřála dražší výrobky a musím říct, že jsem se nespletla ani s jedním výrobkem.

BIOTHERM - Biosource - baume - en - huile















Odličovací balzám jsem musela vyzkoušet. Viděla jsem ho poprvé u Get the louk a dost mi učaroval. Na odlíčení je super. Dokáže mě zbavit veškerých líčidel i městské špíny. Stačí jen promasírovat pleť a otřít namočenou žínkou. A tadááá všechny nečistoty jsou pryč. Vůně je celkem neutrální a ani v těhotenství mi nevadí. Jen řasenku musím ještě doodlíčit.





SALLY HANSEN - Salon gel polish


V akci drogérie DM jsem pořídila 3 nové odstíny gel laku. O jeho vlastnostech je asi zbytečné se nějak moc rozepisovat. Barvy jsou hezké a syté. Často jsou barvy trochu zastřené, což ale neplatí o fialovém Polished purple. Fialová je velmi sytá a takové osmdesátková.Karat cake používám jako druhou vrstvu. Je plný krásných zlatých třyteček.














VITA LIBERATA - Luxury tan


Samoopalovacímu krému jsem neodolala ve frontě v Sephoře. I když jde spíše o pěnu. Chtěla jsem vyzkoušet další značku v honbě za tím pravým krémem. Barva je dokonalá, neflekatí, jen ta výdrž. Za 2 dny mám pocit, že nevidím v podstatě žádné známky samoopalování. Na štěstí se i vytrácí rovnoměrně a neflekatí. Cena je vyšší a za tu výdrž to není moc odpovídající. Ale dám mu ještě šanci a chvilku ho budu testovat.










YVES ROCHER -Grand rouge - 71 Rose poudré

Rtěnku jsem dostala jako dárek k objednávce. Ale je to jedna z nejlepších rtěnek poslední doby. Nosím jí teď neustále v kabelce. Barva je krásná. Rtěnka je krémová s dobrou výdrží, velmi dobře hydratuje. Přemýšlím, že si pořídím ještě nějaký odstín z této řady.

Žádné komentáře:

Okomentovat