pondělí 4. ledna 2016

NOVINKY ZÁŘÍ 2015

V září jsem se držela celkem při zemi a spíš objevovala novinky v sortimentu různých značek. 
Pořídila jsem i pár věcí, které chci společně porovnat.

 CATRICE - Liquid Camouflage - 010 Porcellain

 

Tekutá verze oblíbeného tuhého korektoru. Pro mě osobně ho předčil. Nezalézá do vrásek a vydrží celý den na místě. Odstín 010 Porcellain je pro mě vhodný i na zimu. Jen musím volit jaký pudr k němu použiju.


 CATRICE - Eyeshadow palette - Absolute Rose


V paletce se objevují barvy, které na podzim velmi ráda nosím. Pořídila jsem jí, abych jí mohla porovnat s podobnou od Essence. Stíny mě nijak moc nezaujaly. Docela dost práší, pigmentace není žádná super zázračná a světlejší odstíny vypadají na oku všechny stejně. Na denní nošení a při použití primeru se to jakžtakž dá. Burgundy stín vypadá na oku spíš jako hnědý.










 CATRICE - Ball Blush -C01 Droll like a doll

Tvářenka z limitované edice Catrice. Je pudrová a velmi tvrdě lisovaná. Na tvář jde nanášet jen přímo z balení. Po čase se na ní vztvoří tuhá krusta, kterou je třeba odškrábnout. Barva je sytá růžová, která na tvářích vypadá velmi dobře. Jen balení není teda nic moc.















CATRICE - Shine Appeal Fluid Lipstick - 060 Marry Berry
Tekutá rtěnka z dílny Catrice je naprostou novinkou. Barva je nádherná, výdrž už tak skvělá není a připadá mí spíš jako stain. Při aplikaci je třeba dávat velký pozor, občas se nanáší nerovnoměrně. Je dobré jí aspoň 1x za hodinu poopravit. V porovnání s tekutou rtěnkou od Essence mi přijde lepší.















DERMACOL - Kompaktní pudr - odstín 1



Kompaktní pudr od Dermacolu mám poprvé. Velmi sem si ho oblíbila a rozhodně to není poslední balení, které mám. Krásně splyne s pletí a netvoří na ní žádný nehezký efekt. Je velmi jemně namletý a na tváři příjemný.


DERMACOL - Duo stíny - odstín 04


Těchto stínů mám už třetí odstín. Stíny jsou nádherné, dobře namleté a skvěle pigmentované. Nádherně drží celý den a barvy jsou naprosto skvostné. Barvu lze namíchat pomocí různě barevných skvrn ve stínu.





















ESSENCE - All about roses eyeshadow



Paletku jsem pořídila pro její barvy, které ráda nosím na podzim. V porovnání s Catrice paletkou se mi zdají stíny více pigmentované. I když světlé stíny jsou ssi na oku dost podobné a burgundy barva vypadá spíš jako hnědá. Výdrž je jinak skvělá a sytost barev také.























ESSENCE - Liquid lipstic - 06 make a statement

Tekutá rtěnka je novinkou u Essence. Odstín je docela univerzální i když trošku více výraznější než bych očekávala. Pigmentace je sytá, výdrž slušná a neflekatí. Při aplikaci na rty nesjíždí a zůstává, kde má.


 FLORMAR - Style matte eyeliner - S03

Automatická tužka od Flormar. Další do sbírky. Jedná se o krásný švestkový odstín. Tužky jsou měkké, dobře pigmentované a dobře drží. 











L'Oreal - Caresse - 501 Bonnie, 400 Eve




















Tekuté rtěnky jsou spíše lesky na rty. Pigmentace není nijak super silná a konzistence je taková klouzavá. Na rtech moc nedrží a odstíny nejsou njak super výrazné. Docela často je musím opravovat. Cihlový odstín je výraznější než růžový. Takže bohužel i tady dochází k neokonzistentnosti mezi odstíny.

R de L - eyeshadow - 20 vanilla sorbet


Stíny od R de L mám již druhé a musím říct, že pecka. Za pár korun hodně parády. Vanilkový odstín se silným shimerem je krásný do vnitřních koutků, ale i přes celé víčko.


 RIMELL - Scandaleyes - Precision micro eyeliner


Scandaleyes fixa na oči je skvělá. Hezky drží a neoptiskává se na víčko. Usychá do polomatna. Drží celý den, ale přesto jde večer dobře odlíčit. Zatím jsem s ní naprosto spokojená.


SEPHORA - Higlight face contour duo - light 

Konturovací duo je novinkou u Sephory. Vybrala jsem si odstín light a jsem naprosto spokojená. Světlá část mi přijde o něco horší než ta tmavší. Pod očima mi dělá trochu paseku. Tmavší část je skvělá a na konturování jí používám velmi ráda.













SALLY HANSEN - Salon gel polish - 251 plum's the word 

Gelový lak na nehty v odstínu 251 mě trochu zklamal. Čekala jsem krásný švestkový odstín a místo toho je spíš hnědý. Vlastnosti jsou skvělé jako u všech odstínů, jen ten odstín.










SEPHORA - make-up - 45 mat tan café latte 





















Make-up jsem pořídila ve slevě, abych ho používala na konturování. Bohužel nic moc. Na konturování se moc nehodí. Možná při troše víc snahy.....Pro konturování jsem zvolila špatný odstín.

 SEPHORA - Nail textile- My coctail dress

 

Nálepky na nehty jsou klasikou. Vzdrží mi na nehtech minimálně týden. Tentokrát padla volba na černé se zlatými stříkanci. Snadná aplikace a dlouhá výdrž je naprosto skvělá.










SEPHORA - Colorful duo reflects - N 111 Siren's charm


Stíny v burgundy odstínu se shimerem i třpytkami. Odstín je moc hezký. Výdrž je skvělá a pigmentace výborná. S primerem vydrží na očích celý den. Jen trochu opadávají třpytky při aplikaci.


 SEPHORA - štětec č. 83

 

Štětec jsem pořídila k pudrovému make-upu od Sephory. Stačí dát kapku na prostředek a aplikovat. Přijde mi, že se make-up do štětce hodně zapíjí. Zdá se mi lepší dát make-up na obličej a pak začít roztírat štětcem. Na roztírání make-upu je štětec naprosto peckový.



Žádné komentáře:

Okomentovat