čtvrtek 8. října 2015

U konce s dechem IV. - září 2015

Nastal čas opětovně projít svoje skladované "odpadky" a trochu se nad nimi zamyslet. Tentokrát jich nebylo zdaleka tolik. A taky jsem tu našla spíš objevy než totální přešlapy.

LEE STAFFORD - My big fat haelthy hair - šampón + kondicionér
Šampón nebyl špatný. Vlasy byly čisté, umyté a nemastily se přehnaně rychle. Ale neměla jsem pocit, že by byl lepší než levnější šampóny. Kondicionér byl dost slabý. Míchal jsem ho s maskou nebo po smytí používal a ještě olej. Šampón bych znovu asi koupila, ale kondicionér určitě ne.



SWISS O-PAR - Arganový olej - šampón + vlasová kúra
Vlasová kúra mě opravdu zaujala. Je skvělá, výživná a bohatá. Šampón mi nesedl vůbec. Pro suché vlasy bude určitě perfektní, ale já je měla po umytí už za 2 hodiny mastné. Pak jsem ho vždy používala v kombinaci s ještě dalším šampónem.



SWISS O-PAR - Suchý šampón  - Fresh
Tímto suchým šampónem jsem byla dost zklamaná. Skoro vůbec nefungoval. Aby z něj člověk vydoloval alespoň nějaký výsledek, musel ho vypotřebovat skoro půlku. Určitě ho znovu nepořídím.



GESTIL - Wonder maska na vlasy
Maska je skvělá a zanechá vlasy nádherné. Jediné, co bych jí trochu vytkla je silikonovost.  Dost často jí používám, když potřebuji vlasy povzbudit nebo dát dohromady po větším stylingu.



YVES ROCHER - Radince shampoo
Šampón voní mírně citrusově a vlastně docela příjemně. Musím říct, že mě opravdu překvapil. Byl opravdu dobrý. Vlasy po něm byly super čisté a svěží. Ve skříňce mám už další do zásoby.



GARNIER - Fructis Color resist Hairspray
Lak má UV filtr, což mě dost potěšilo. Má příjemnou vůni, vlasy neslepuje a dobře je fixuje. Vlastně tak celkově to byl pro mě objev.



MARY KAY - Suncare - Subtle tanning lotion
Samoopalovací krém s postupným zabarvováním. Má velmi zvláštní parfemaci, která mě osobně naprosto vyhovuje. Krém je velmi příjemný, vyživující a dodává hezký odstín. Dost mi vyhovuje, že účinek je postupný , a tak můžu přestat, kdy už mi barva naprosto vyhovuje. Používám ho převážně v zimě, abych získala "zdravý" odstín.



THE BODY SHOP - Shower gel - Blueberry
Tyhle sprchové gely miluji. Jejich vůně jsou neodolatelné. Nevysušují a opravdu vám zpříjemní sprchu. Teď používám malinový a je skvělý. voní jako malinová limonáda. Vypotřebovaný je borůvkový a ten mi připomíná zimu. V šuplíku na mě čeká dalších 6 různých vůní.



YVES ROCHER - Exfoliating shower gel - maliny
Peelingový gel s malinovou vůní vás dostane. Vůně jako když rozmačkáte maliny, no nádhera. Peeling je dost slabý. Částečky jsou větší a je jich málo . Díky tomu se spotřebuje dost rychle.



YVES ROCHER - Traditionde Hamman - Oriental Shower Oil
Zlatavý gel, který se změní při styku s vodou v mléčně zbarvený olej. Je skvělý, skvělý a skvělý. Jeho nádherná orientální vůně změní vaši sprchu v opravdové lázně. Pokožka je po něm nádherná a hydratovaná. Určitě ho v nejbližší době koupím do zásoby.



TETESEPT - Creme und Schaum Badesalz - Mandelmilch
Sůl do koupele, která se po nasypání do vody změní v mléčnou emulzi. Po koupeli je pokožka vláčná a hydratovaná. Vůně je velmi příjemná, a tak celkově vám koupel velmi zpříjemní.


MARKS and SPENCER - Hydratační krémová pěna - Leknín
 Pěnu od této značky jsem měla poprvé. A kupodivu mě hodně překvapila. Krásně voní, pěna je krémová a pokožku hezky hydratuje. Toto se opravdu povedlo.



I love... - to just drift away
Pěna do koupele s krásně čistou, bavlněnou vůní. Pěna je krásně krémová a hydratační. Vůně je naprosto relaxační a čistá. Škoda, že se prodává jen v Douglasu.



RITUALS - Sakura Scrub - Organic sugar and cherrry blossom
 Skvělý a báječný scrub. Cukr je naložený v nádherně vonícím oleji. Po použití je pokožka nejen ošmirglovaná, ale i nádherně vyživená olejem. Snad nejlepší scrub, který jsem kdy měla. Jen mi vadilo, neustále mytí vany po použití.



JEANNE LANVIN - Couture
Hezký, lehký parfém (parfémovaná voda), který je velmi nevtíravý, a tak trochu ve stylu " neurazí nenadchne". Ráda nosím Lanvin vůně v teplém počasí a do práce.



NIVEA - Powder touch anti-perspirant
Anti-perspirant nebyl vůbec špatný. Jediné, co bych vytkla je aplikace sprejem. Občas se mi dělaly nánosy bílého prášku v podpaží. Jinak svojí funkci plnil naprosto skvěle.



BALEA - Voskové epilační pásky
Tak tohle byla naprostá tragédie. Voskové pásky vypadají normálně, a tak se s nimi i pracuje. Jen ten výsledek - nohy obalené voskem a ani jediný vytržený chloupek. Bohužel, jsem je zkoušela několikrát a pořád stejný výsledek.



PAYOT - Huile précieuse minérale
Báječný olej, po kterém je pokožka hedvábná a ihned k použití. Miluji jeho specifickou vůni. Většinou si s ním mažu tělo, ale v zimě ho semo tamo používám i na obličej. Hlavně na masáž obličeje je báječný.



DOUGLAS - Gentle yey make-up remover
Odličovač byl sice dvou fázový, ale docela tragický. S odlíčením normálního make-upu si relativně poradil,ale voděodolnou v podstatě nedal. Měl problém i s dlouho držící rtěnkou.



MARY KAY - Time wise repir - Volu-firm lifting serum
Sérum vykouzlí skvělou, nádhernou a vypnutou pleť. Jediné, co bych měla proti je naprostá silikonovost. Proto používání jednou za čas ano, ale stále rozhodně ne.



MARY KAY - Moisture renewing gel mask
Jedna z mých oblíbených masek. Toto bylo už moje třetí balení. Maska je skvěle hydratační a dá se používat dvěma způsoby. Ve velké vrstvě se po 15 - 20 min. smyje nebo lze použít místo nočního krému v tenčí vrstvě. Používám jí už 3 roky a v používání bude určitě používat dál.



BALEA - čistící olejový fluid
Čistič obličeje, který se při styku s vodou změní na mléčnou olejovou emulzi. Krásně odličuje a současně nechává pleť hezky hydratovanou. Vzhledem k ceně (cca 60 Kč) je to objev roku.



DOUGLAS - Cosy cleansing wipes
Klasické odličovací ubrousky. Myslím, že není třeba se o nich moc rozepisovat - jsou skvělé, boží, skvěle odličují a nezruinují vám peněženku.



SEPHORA - Fiber mask - Pearl mask
Textilní maska s perlovým extraktem. maska je naprosto tragická. Její efekt je naprosto nulový a jde jen o vyhozené peníze.



SEPHORA - Eye mask - pomegranate
Úplně stejný případ jako předchozí. Toto je jen verze na oční okolí. A stejně tak vyhozené peníze.



L´OREAL - Skin Perfection - Day moisturiser
Ideální krém na léto. Používala jsem ho na den pod make-up. Večer jsem si dopřávala hutnější a výživnější krém. na den byl ale naprosto skvělý. Párkrát jsem vynechala i primer a krém to dal naprosto v pohodě. Krém je opravdu dobrý. Určitě bych ho nedoporučila někomu se suchou pletí nebo nad 30.



MARY KAY - Natur check tint - Pink pearl
Mastná tvářenka v růžové barvě se zlatým shimmerem. Dost často jsem ho používal a místo rozjasňovače. Bohužel se trochu "srazil" a změnil vůni. Byl super a dost mě mrzí, že se musíme rozloučit.



THE BODY SHOP - Máslo na rty - Mango
Klasický balzám na rty s mangovou vůní. Je báječný - hutný, výživný a opravdu hojivý. Jediné , co není úplně fajn je balení. Máslo se musí nabírat prstem z kelímku, což nepovažuji za hygienické. Nebylo to ani první, ani poslední balení.



KIKO - Face make-up fixer
Sprej na fixaci make-upu jsem vyzkoušela od Kiku poprvé. A kupodivu nebyl vůbec špatný. Líčení drželo celý den jako přibité. Je velká škoda, že nejbližší obchod je v Drážďanech.



MARY KAY - Gel eyeliner - Jet black
Gelové linky byly dobré, ale jen asi 4 měsíce. Velmi brzo začaly vysychat. Už po roce byly totálně vyschlé. Objemově se smrskly tak na půlku a nehnuly s nimi  už ani kapky do očí.



CATRICE - Multi style matt eyeliner
Linky se zvláštním placatým aplikátorem. Špatně kreslily už na začátku, ale po pár aplikacích byly úplně mrtvé. Matné opravdu byly, ale velmi rychle šli pryč.



CATRICE - eyeliner pen waterproof
Voděodolné linky měli úplně stejný problém jako předchozí linky. Strašně rychle byly suché a šlo namalovat sotva půlku oka.



CATRICE - Ultra fine ink eyeliner - waterproof
Tyhle linky byly naprosto skvělé. Opravdu voděodolné a držely jako přibité.Už mám nové v šuplíku.



SEPHORA - 3in 1 strengthening nail care
Lak jsem používala jako podklad při lakování. Byl dobrý, nic jsem mu nemohla vytknout. Jen se mi zdá, že začal rychle zasychat a tuhnout. Mimo to mi přišlo, že má velmi krátký štěteček, který zdaleka nedosáhne na dno.



L´OREAL - Nude maguque - Blur cream
Krém jsem používala jako primer pod make-up. Nebyl špatný, ale byl dost silikonový. Určitě není vhodný na každodenní použití.



e.l.f. - Lip primer and plumper
Primer a zvětšovač jsem pořídila spíš ze zvědavosti. Bohužel, ani jedna strana mě nijak nenadchl. Neshledala jsem po použití vůbec žádnou změnu. Zkoušela jsem ho několikrát a  nechávala jsem si ho dlouho v zásobě. A teď už nastal čas ho poslat pryč.



CATRICE - Re-touch light-reflection concealer
Tento produkt jsem dopoužívala do poslední kapky. Byl naprosto skvělý. Na projasnění pod očima. byl bezvadný a používala jsem ho prakticky denně.



MARY KAY - Oil mattifier
Krém jsme používal na zmatnění T zóny. Párkrát jsem ho dala i místo primeru na celý obličej. Nijak mě ale nezaujal. Pleť zmatnil, ale asi  tak na hodinu. Celkově žádný oheň. Dávám ho pryč sotva poloprázdný.
















































































Žádné komentáře:

Okomentovat