pondělí 5. října 2015

U konce s dechem II.


FAB - Ultra repair cream
Krém jsem měla v cestovním balíčku.  Na krém jsem hrozně těšila, protože jsem na něj četla skvělé recenze. Bohužel jsem byla ve finále trochu zklamaná. Krém byl hezky hydratační, ale jinak mi s pletí nic neudělal. Nepozorovala jsem vůbec žádnou změnu.


MARIONNAUD - Gentle face wash
Gel na mytí obličeje mě krásnou parfemaci, která mi opravdu vyhovovala.  Gel hezky pleť čistil a dokázal jí zbavit i celkem velkého nánosu líčidel, ale pleť nevysušoval. Byla jsem s ním maximálně spokojená.

DERMACOL - Lift and matt krém
Tak tenhle krém byl absolutní propadák. S pletí neuděla vůbec  nic. Vynutí jsem nepozorovala, a ani žádné zmatnění se nekonalo. Jediné, co tak nějak aspoň trochu dělal, byla hydratace. Za mě určitě ne.


L´OREAL - Youth code - Luminize sérum
Sérum nebylo vůbec špatné. Pleť po něm byla hezky hydratovaná a vypnutá. Jen jsem musela dávat velmi malou vrstvu, jinak mi cuckovatěl.


YVES ROCHER - Hydra végetal - micelární voda
Tato micelární voda mě moc nepřesvědčila. Na doodlíčení byla dobrá, ale na odlíčení neměla. Řasenku nezvládala vůbec a make-up odličovala asi tak na po dvacáté.


L´OREAL - Sublime soft - micelární voda
Jedna z nejlepších, kterou jsem vyzkoušela. Make-up odlíčila, v očích nepálila a pleť po ní nebyla nijak lepkavá. Tuhle určitě znovu pořídím.



MARY KAY - Time wise- 3 in 1 cleanser
Tohle bylo moje snad 4 balení. První 2 byly ok, to 3 už nějak drhlo, a tohle jsem dopoužívala už jen, protože mi bylo líto ho vyhodit. Čistič mi už vůbec nevyhovoval. Pleť sice vyčistil, ale pak jsem byla jak stažený králík. No děs! Peelingové částečky mě nijak extra nepeelingovaly....A tak vlastně celkem mi nějak přestal vyhovovat. Na konec jsem byla ráda, že jsem ho už konečně dopotřebovala.


REXONA - Motion sense - alor vera
Tohle je moje nejoblíbenější značka deodorantů a anti-perstpirantů. A musím říct, že tyhle kuličky mě od nich celkem baví. Nenechávají skvrny na oblečení, člověk je svěží celý den a mají i příjemné parfemace.

LAVERA - Basis sensitiv - All-round cream
Za mě absolutně ne. Krém měl pro mě prapodivnou parfemaci, která mi docela dost vadila. Na pleti mi nechával hrozný mastný film, který se vůbec nechtěl vsáknout. Na konec jsem ho používala na lokty a chodidla. Po cca půl roce jsem ho našla za nočním stolkem, a tak byl jeho osud zpečetěn. Pro mě naprosto nevyhovující.


Žádné komentáře:

Okomentovat