pondělí 1. června 2015

NOVINKY DUBEN 2015

Novinky duben 2015



Musím přiznat, že v dubnu jsem se celkem rozjela. V mojí zbírce břibylo celkem dost věcí, ale mám z nich obrovskou radost. Je pravda, že některé mi přinesly trochu zklamání (ale jde většinou jen o odstíny). Abyste zjistili které, čtěte dál.



L'Oreal - Nails á porter - 001 French Touch
Jde o umělé (opravdu umělohmotné) nekty, které se na váš vlastní přilepá gelovým "polštářkem". Na nehtech mají vydržet 5 dní a na těch mých to opravdu dají. Nehty vypadají hezky, jsou odolné, neodlepují se. Během nošení se mi ale vždy mírně "ošoupá" bílý proužek. Ideální pro ty, kteří nechtějí gelové nehty, ale přesto touží ppo upravených rukou. Mám pocit, že se na našem trhu už nebudou dále prodávat. Škoda, věčná škoda.




Sephora - lak na nehty 5 day shine - L58 Will you jump?
Tmavě modrý lak z kolekce Sephory, jsem dostal k poslednímu nákupu jako dárek. S laky Sephora jsem měla vždycky dobrou zkušenost. I tento není vyjímkou. Na mých nehtech vydrží 3 dny v perfektním stavu (což je na mě suprovka). V létě ho budu kombinovat s následující novinkou.




Sally Hansen - Extreme wear - 130 Blue Me Away!
Lak on Sally Hansen mám poprvé. Jeho barva je naprosto letní. Na mých nehtech dá 2-3 dny v dobrém stavu, záleží na tom, co dělám. Chci ho podrobit dalšímu testování s různými podlaky.



Mary Kay - Mineral eye color quad - Sandstorm
Quatro očních stínů v hnědé. Obsahuje barvy od šampaňské po tmavší střední hnědou. Všechny 4 stíny obsahují třpytky. Mají skvělou pigmentaci a božskou výdrž. Jsou hezky máslové. Vydrželi mi na víčkách i bez primeru.





R de L Young - 11 vintage lover
Chtěla jsem vyzkoušet nějaký produkt této značky a volba padla na tento stín. Zaujala mě krásná měděná barva. Poslední dobou si na takových barvách trochu ujíždím. Překvapila mě síla pigmentace i výdrž. S primerem mi vydržely hezky intenzivní celý den.





L'Oreal - Color riche lak na nehty - 885 Aux chandelles, 205 Rose bagatelle
Šedivý a tělový lak z dílny L'Oreal. Šedivý lak je z kolekce 50 odstínů šedi a má voskový efekt. Lak je matný a budí dojem voskového povlaku. Odstín 205 je tělový s lesklým finishem. Drží pěkně 3 dny bez velkého odlupování (záleží na tom, co všechno dělám). Vyhovuje mi i jejich malá velikost (5 ml), takže není takový problém ho spotřebovat.



Sephora - Nail Patch Art - My striped sweater
Nálepky od Sephory miluju. Vydrží mi minimálne 5 dní. Jejich vzory jsou nádherné. Aplikace super jednoduchá a efekt maximální. My striped sweater jsou nálepky s námořnickým motivem - tmavě modrá, tmavě modrá s kotvičkou, bílo-modré proužky tenké a silnější.



Dermacol - Minerální stíny MOON - odstín 1 a 5
Odstín 1 je světle levandulový a 5 růžovo-vínový až do měděna. Stíny jsou jednobarevné s různo barevnými kaňkami. Pigmentace je celkem slušná, ale výdrž mě neoslnila. Lepší jsem dosáhla s použitím krémových stínů od Dermacol Moontouch. Odstín 5 mě oslovil mnohem víc než 1. Stíny je možné zintenzivnit či přitlumit namícháním barevných kaněk.





Sephora - Long lasting Colorful stíny - Secret Shimmer
Stín z kolekce 50 odstínů šedi. Stíny mají krásný vyražený reliéf. Jejich barva je tmavší šedivá s metalickým efektem a při větším rozblendění se jde dostat až k celkem světle šedivé. Výdrž je skvělá. Zamilovala jsem si i balení, které je "krajkové" stejně jako reliéf na stínu.





Sephora - Colorful stíny Craig&Karl - No 4 Hue York
Duo stínů v tělové a fialkové barvě. Jde o limitku z kolekce Craig&Karl, která je momentálně v Sephoře. Stíny jsou matné a hezky pigmentované. Přijde mi, že tělový stín je víc pigmentovaný než fialový. S bází krásně drží, ale ještě je chci prověřit v teplejším počasí. Barvy k sobě sedí, ale stejně je doplňuji dalšími stíny. Obal má veselý puntíkato pruhovaný obal.




L'Oreal - La Couleur infaillible - 005 Purple Obsession
Tyto stíny mám již třetí (pokaždé jinou barvu). Jedná se v podstatě o slisovaný pigment. Je zářivý, krásný a fialový (poslední dobou hodně oblíbená barva). Opětovně ho kombinuji s krémovými stíny, tentokrát s fialovými Color Tatoo.




Gabreilla Salvete - Metallic eyeliner - odstín 02
Metalická automatická tužka v tělovém odstínu. Zdá se mi dost tvrdá a výdrž mě taky nijak neoslovila. Z vodní linky je pryč asi za hodinu a ze spodní za půl dne. Je plná stříbrných třpytek, kterých se ale nejde jen tak zbavit.





Physicians Formula - Youthful Wear spotless - odstín Light
Lekčí make-up s mírně pudrovým finiskem. Zvláštní "kapátkový" aplikátor me ze začátku celkem překvapil. Konzistence je docela dost tekutá a já bych volila asi jinou formu aplikátoru. Make-up má lehší až střední krytí. Velmi příjemný na pleti. Výdrž mě nijak zásadně neoslnila a barva se mi zdá na odstín Light dost tmavá. Díky tomu jsem ho zatím až tolik netestovala. Součástí balení byl i štěteček. Je malý, šikmě střižený, syntetický a totálně k ničemu. Zkusila jsem ho jednou na korektor - štětinky (nedá se to jinak nazvat) hrozně píchají a produkt vůbec nezapracují do pleti.


















Physicians Formula - Nude wear - odstín Light/Medium
Středně krycí make-up s pupmičkovým aplikátorem. Odstín je brutálně tmavý. Zatím jsem ho vyzkoušela pouze doma. Krytí je střední a příjemný na obličeji. O výdrži toho ale moc říct nemůžu. Dostal mě ale krásný obal. Skleněná lahvička je do 2/3 zakrytá světle růžovou koženkou. Víčko je z bronzového plastu s roztomilou mašličkou. Součástí balení byl i štěteček. Je celkem malý syntetický a třižený do kulata. Bohužel, je naprosto stejně k ničemu jako od přechozího make-upu.





 


Maybelline - Super stay better skin - 005 light beige
Make-up se mi moc zamlouvá. Jeden exeplář jsem koupila už minulý měsíc. Bohužel, jsem sáhla po špatném odstínu. Takže druhou lahvičku jsem kupovala jen kvůli světlejší barvě.




Urban Decay - Naked skin concealer - Light neutral
Blogerkami oblíbený korektor z řady Naked jsem chtěla už dlouho vyzkoušet. Hned co se Urban Decay objevil v pražských Sephorách, jsem běžela pořídit jeden kus. Korektor je opravdu skvělý a chápu proč je tak oblíbený. Nezalézá do vrásek, je krásně krémový, nevysušuje, a tak celkem je to prostě pecka. Půjčila jsem ho i starší sestře a po týdnu testování už i její poličku zdobí jeden kousek.


 





Astor - Perfect stay 8h - 008 Sexy coral
Lesk je skvěle pigmentovaný. Korálový odstín je opravdu intenzivní. Má klasický aplikátor, žádnou extrémně výraznou vůni. Nejsem úplně leskový typ, ale tenhle jsem si zamilovala. 8 hodin opravdu nedá. Na rtech je příjemný, ale je třeba ho cca 1x za hodinu poupravit.





Astor - Soft sensation rtěnka - 503 Cheeky red
Rtěnky Soft sensation naprosto miluju. Jsou krémové, výživné, krásně voní a skvěle hydratují. 503 je tmavá červeno hnědá. Zjistila jsem, že můj vkus se moc nemění, protože doma jsem přišla na to, že jí už vlastním.


 


Sephora - Craig&Karl rtěnka - odstín West End Swirl
Rtěnka z limitované kolekce Craig&Karl. Krásně voní jako všechny Sephora rtěnky. Odstín je červeno-oranžový a velmi zářivý. Rtěnka je matná. Na rtech vypadá božsky. Obal je krásný a hravý.





Maybelline - Watershine gloss
Odstín je pro mě bohužel neznámí. V lahvičce je lesk světlounce růžový s velkým množstvím třpytek. Po aplikaci na rty je ale průhledný. Používám ho přes rtěnky. Na rtech je celkem příjemný, ale má silnou parfemaci, která mi úplně nesedí. Výdrž je slabá.





























Max Factor - Lipfinity lasting lip tint - odstín 06
Fixa s lip tintem mě zlákala ve slevovém stojanu. Barva je celkem tmavá berry. Fixy mi úplně nevyhovují, takže mě nijak zvlášť neoslnila ani tahle. Parfemace je celkem nenápadná a příjemná. Barva pěkně drží, ale je nutné jí během dne poopravit. Jsem ráda, že jsem jí mohla vyzkoušet, ale znovu bych si jí už určitě nekoupila.





























Mary Kay - lip primer
Lip primer jsem chtěla vyzkoušet. Tento, ale prapodivně stahuje rty a spousta rtěnek na něm cuckatí. Jen hodně hydratační rtěnky to nedělají. Rtěnky se na něm nerozpíjí, ale že by nějak prodloužil výdrž, říct opravdu nemůžu.



Too Faced - Melted - Melted Peony
Tekutá rtěnka v jemné růžové barvě. Houbičkový aplikátor mi úplně nesedí. Obsah tubičky je ale fenomenální. Barva je skoro matná a má skvělou výdrž. Celkově - za tu cenu opravdu stojí.


 

Sephora - Craig&Karl krém na ruce - Peony
Krém na ruce s krásnou pivoňkovou vůní. Je velmi příjemný, dobře hydratuje a hezky se vztřebává. Nazanechává mastný film na rukou. Má náhrený růžový obal s puntíky. Už ten obal je důvod ke koupi.





Sephora - Dark spot minimizing serum
Sérum má zvláštní silikonový aplikátor. Z jedné strany má ťuplíky na vmasírování produktu. Používám ho cca 3 týdny a je super. Přestože ho používám jen večer, je výsledek už teď viditelný.


 


 


Sephora - štětec na oční stíny č. 61
Menší huňatý štětec na pudrové stíny. Je jemný a dobře střižený. Skvělý na preciznější nanášení stínů. Štětce ze Sephory mám ráda. Drží a aplikace prodktů je s nimi jednodušší. Takže další do sbírky.





Žádné komentáře:

Okomentovat