neděle 6. září 2015

NÁKUPY VÍDEŇ


Při odjezdu do Vídně jsem plánovala vyplenění drogérií a Sephor. Jenže, ejhle....tak trochu jsem nepočítala s jinou otevírací dobou a nedělní totální zavíračkou. Tudíž jsem v sobotu stihla doběhnout jen do DM drogérie. I tak jsem prožila malé kosmetické orgii.

Maybelline - Anti-Age effekt Cover make-up - Cameo 20
Make-up je doplnění řady s legendárním korektorem. Stejně jako korektor má i make-up houbičku na nanášení. Což se mi nezdá ani praktické ani hygienické. Obsah je skvělý (stejně jako u korektoru). Konzistence je hustější, krytí střední. Na obličeji ho nevnímám a hezky drží celý den.

 


 Maybelline - Dream touch blush - 06 Berry
Krémová tvářenka má  klasickou konzistenci. Pigmentace mě úplně zaskočila - je božská. Odstín je opravdu berry. Velmi dobře se s ní pracuje. Jedinou výtku bych měla na velikost kelímku. Na moje štětce je opravdu dost malý. Výdrž je celkem dobrá. Zkoušela jsem jí převážně v teplém počasí a i tak se mnou dala celou pracovní dobu. Ve studenějším počasí počítám s ještě lepší výdrží.
 



Maybelline - Drema Wonder nude 
Make-up s pudrovým finishem a velmi zvláštním nanášítkem. Na to, že má dost tekutou konzistenci, má dobré krytí. Aplikátor by měl fungovat jako kapátko. Já si ho ale spíš tak otírám o ruku, než abych čekala. Pudrový finish není až tak silný, a tak přepudrovávám T zónu. V létě jsem ho používala dost často a byla jsem naprosto spokojená.









L'Oreal - Color rich mono eyeshadow- 500 Lumiere
Monostín jsem si vybrala v nádherné zlaté barvě. Stíny dost práší, ale i tak jsou dobře pigmentované. Ještě jsem je nezkoušela použít na mokro. Líčila jsem s ním svatbu a nevěsta byla moc spokojená s výdrží. Často pod něj používám zlaté Color Tattoo, a to si pak na výdrž nemůžu vůbec stěžovat.









Catrice - Iluminating blush - 010 I am nuts about you

Tvářenka v krásně růžové barvě s jemným třpytem. Tvářenka nijak extra nepráší. Pigmentace je střední, což dává prostor pro vrstvení. O výdrži toho nemůžu moc říct. Přece jen zkoušení v 30 a víc stupních není úplně vypovýdající. Obal je klasický Catrice - průhledný plast, ale odolný. Vydržel cestu i pád ze stolu.






Žádné komentáře:

Okomentovat